Terms and conditions

 

Termeni și condiții generale

  1. Datele furnizorului

Numele firmei: Haita Land Renting SRL
Adresa: Str. Hortensiilor, nr. 4, sat Cătămărești-Deal, com. Mihai Eminescu, jud. Botoșani
Nr. Reg. Com.: J07/340/2018
CUI: 39420808
Punct de lucru: Gura Haitii, loc. Șaru Dornei, jud. Suceava, cod poștal: 727516

  1. Condiții generale

Prezentul document reglementează condițiile în care puteți beneficia de serviciile pe care le oferim. Prin realizarea unei rezervări sau prin beneficierea de serviciile pe care le oferim, vă exprimați acceptul cu privire la conținutul acestor termeni și condiții.

Serviciile oferite de furnizor, includ: cazare.

Haita Land este un complex turistic format din trei unități de cazare. În două dintre aceste unități de cazare (denumite: „Pridvor”, „Străjer”), se permite găzduirea copiilor, iar în cadrul uneia dintre unități (denumită „Sihastru”) îi sfătuim pe clienți să NU aducă copii, întrucât există anumite pericole pentru ei în interiorul cabanei, precum: sobă nesecurizată, scară nesecurizată, zonă de dormit la etaj, nesecurizată. Toate unitățile de cazare de la Haita Land sunt amenajate în interior pe ideea de open space, dispunând de zone de dormit la etaj, ceea ce ar putea reprezenta un pericol pentru copii. Haita Land nu interzice accesul copiilor în cadrul complexului turistic, însă îi sfătuim pe clienți să ia în considerare aceste posibile pericole, înainte de a face o rezervare.

Politica de rezervare

Toate rezervările din cadrul complexului Haita Land trebuie să fie achitate integral, cu cel puțin șapte zile înainte de ziua sosirii stipulată în cadrul rezervării. Pentru a confirma o rezervare, Haita Land solicită plata 100% în avans. Anularea unei rezervări este acceptată doar dacă este anunțată cu minim paisprezece zile înainte de ziua sosirii stipulată în cadrul rezervării. Haita Land NU va rambursa nici o sumă plătită de client, în cazul unei anulări anunțate cu treisprezece zile înainte de ziua sosirii, sau mai târziu de termenul stabilit de paisprezece zile înainte de ziua sosirii.

După efectuarea lor, rezervările nu se pot modifica decât cu acordul expres al Haita Land. Solicitările de modificare a rezervărilor care nu au fost aprobate de către Haita Land nu dau dreptul clientului la restituirea parțială sau integrală a prețului achitat.

Haita Land își rezervă dreptul de a refuza orice solicitare de rezervare, fără restricții, fără despăgubiri, în mod discreționar, înainte de confirmarea scrisă a rezervării.

Haita Land își rezervă dreptul ca, din motive justificate, să anuleze orice rezervare, cu obligația restituirii sumelor achitate în avans, clientul neavând dreptul de a formula niciun fel de pretenție sau solicitare de reparare a vreunui prejudiciu astfel suferit de către Haita Land.

Dacă clientul nu se prezintă la data sosirii stipulată în rezervare, acesta nu este îndreptățit la restituirea sumei achitate în avans.

Dacă un client alege să elibereze camera anterior termenului stipulat în rezervare, Haita Land nu are obligația de a restitui parțial prețul achitat, iar clientul nu are dreptul de a cere nici o compensare sau reducere.

Metode de plată

Toate plățile către Haita Land trebuie să fie făcute în avans, prin transfer bancar sau plată online. Plățile în numerar, la fața locului NU sunt posibile sau acceptate. Plata cu carduri sau tichete de vacanță nu este posibilă în cazul rezervărilor.

Plata pentru servicii suplimentare de cazare sau alte servicii prestate în timpul șederii, va fi făcută online sau cu cardul, înainte de check-out, cu excepția cazului în care părțile au convenit de comun acord altfel.

Detalii despre cazare

Check-in

Accesul pe proprietate se face începând cu ora 15:00 în prima zi a cazării. Clienții vor face check-in la recepția complexului, preluând cheia de acolo. Cu două zile înainte de sosire, clienții vor primi un email cu detalii despre check-in și alte aspecte relevante.

Check-out

Eliberarea căbănuțelor se va face până la ora 11:00, în ultima zi de cazare. Clienții vor returna cheia la recepție.

La momentul check-in-ului, clienții vor intra în posesia unei chei pentru unitatea de cazare pe care au rezervat-o și a unei telecomenzi pentru bariera de la intrarea în complex. Clienții sunt rugați să aibă grijă de acestea. În cazul în care cheia și/sau telecomanda este pierdută sau deteriorată pe durata șederii clienților, atunci aceștia vor suporta costurile de înlocuire, care sunt următoarele:

50 RON pentru fiecare cheie a căbănuței;

100 RON pentru fiecare telecomandă pentru barieră.

Animale de companie

Accesul cu animale de companie nu este permis în cadrul complexului turistic. În cazul în care clienții se vor prezenta cu un animal de companie la check-in, li se va percepe o taxă suplimentară.

  1. Interdicții și responsabilități

Nerespectarea regulilor Haita Land menționate în prezentul document sau care au fost aduse la cunoștință clientului prin alte modalități, sau săvârșirea oricăror fapte care pot afecta siguranța și securitatea clientului, a altor oaspeți sau a bunurilor acestora, a personalului sau colaboratorilor Haita Land sau a bunurilor din complexul turistic, dă dreptul Haita Land să anuleze de îndată rezervarea clientului și să ceară părăsirea de către acesta a complexului turistic.

De asemenea, sunt interzise următoarele activități în incinta complexului Haita Land:

  1. Scoaterea obiectelor din cabane, în afara lor;
  2. Consumul excesiv de băuturi alcoolice sau consumul de droguri;
  3. Fumatul în interiorul cabanelor, precum și în exterior, în zonele cu risc de incendiu;
  4. Aruncarea de țigări, chiștoace sau alte deșeuri asemănătoare în alte locații decât cele special amenajate;
  5. Utilizarea sistemelor audio personale (cum ar fi boxe portabile, sau telefon cu volumul dat la maxim).

Haita Land își declină în mod expres orice răspundere cu privire la calitatea apei potabile a izvorului de la care se alimentează complexul, întrucât aceasta nu poate fi testată în mod constant.

Haita Land se află într-o zonă montană în care există vietăți sălbatice, insecte, șerpi veninoși care pot pătrunde pe proprietate și pune în pericol sănătatea oaspeților. Oaspeții își asumă în mod expres obligația de a fi vigilenți și confirmă faptul că au fost înștiințați cu privire la existența acestor tipuri de pericole, specifice zonelor de munte.

Haita Land nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea, furtul sau pagubele suferite de bunurile oaspeților.

Haita Land nu oferă servicii de depozit ale bunurilor personale ale oaspeților.

Orice persoană prezentă pe proprietatea Haita Land răspunde pentru orice daună provocată proprietății, reprezentanților, angajaților sau altor oaspeți, fiind obligată la repararea integrală a prejudiciilor, în conformitate cu legile aplicabile.

Pentru siguranța oaspeților, angajaților și pentru integritatea complexului turistic, în situația încălcării dispozițiilor contractuale, a regulilor complexului Haita Land, în cazul în care vreo persoană are un comportament neadecvat, se află în stare de ebrietate, prezintă un comportament agresiv, îi deranjează pe ceilalți oaspeți ai Haita Land și refuză să se conformeze regulilor, acesteia îi va fi restricționat accesul în complex, de îndată, fiind invitată de plece sau să fie escortată din incintă, fiindu-i anulată rezervarea, fără dreptul de a i se restitui sumele de bani achitate sau de a pretinde repararea prejudiciului astfel suferit.

Clienții vor avea grijă să nu lase niciun minor nesupravegheat în cadrul complexului.

Clientul este răspunzător pentru toate prejudiciile cauzate Haita Land sau unei terțe persoane, din culpa sa ori cu intenție, a însoțitorului acestuia sau a unei persoane aflate în răspunderea clientului. Această răspundere este valabilă și în cazul în care persoana care a suferit dauna are dreptul de a cere despăgubiri în mod direct de la Haita Land.

Haita Land își asumă răspunderea față de orice daune cauzate clientului, care au loc în interiorul complexului, în mod direct din culpa sa sau a angajaților săi și se obligă să repare prejudiciul astfel suferit și dovedit.

Haita Land nu va răspunde pentru niciun prejudiciu actual, eventual sau viitor care nu s-a produs din culpa sa exclusivă.

Haita Land nu răspunde pentru daunele, vătămările intervenite în aceste spații sau dacă sunt încălcate avertismentele și recomandările afișate de către unitatea de cazare.

Clientul este obligat să anunțe imediat Haita Land despre orice daună intervenită și să ofere toate datele necesare care pot clarifica circumstanțele producerii evenimentului de daună, sau care sunt eventual necesare întocmirii procesului-verbal al poliției sau procedurilor poliției.

Fiecare client este responsabil pentru lucrurile personale atâta timp cât acestea se află în posesia și sub supravegherea sa (inclusiv în cabanele destinate cazării). Haita Land va fi răspunzător pentru obiecte de valoare, titluri de valoare și numerar numai în cazul în care le-a preluat în mod specific pentru păstrare sau dauna s-a realizat din motive pentru care, conform regulilor generale, este responsabil. În acest caz, dovedirea cade în obligația clientului.

4. Garanții referitoare la cazare

În cazul în care nu ne putem îndeplini serviciile stipulate în contract din culpa noastră (spre exemplu: supra-rezervare, probleme tehnice temporare), Haita Land va returna clientului suma aferentă serviciilor de care nu a beneficiat.

Haita Land nu își asumă responsabilitatea pentru alte cheltuieli sau situații derivate din anularea rezervării de către unitatea de cazare.

În cazul în care clientul nu respectă obligația de a achita contravaloarea serviciilor achiziționate în timpul sejurului, de care a beneficial sau pe care le-a comandat, dar nu a beneficiat de ele, furnizorul are dreptul de a reține ca și garanție temporară obiectele personale ale clientului, pe care le-a adus în unitatea de cazare, conform prevederilor Codului Civil.

5. Forță majoră

Forța majoră reprezintă acea cauză sau circumstanță (de exemplu: război, incendiu, inundație, condiții meteorologice adverse, pană de curent, grevă) a cărei interveniri, partea contractantă nu o poate controla și care exonerează oricare dintre părți de obligațiile provenite în urma contractului, cât timp aceste cauze sau circumstanțe se mențin.

Părțile convin să ia toate măsurile necesare ca să reducă la minimum posibilitatea apariției acestor cauze și circumstanțe și să remedieze, în cel mai scurt timp, daunele sau întârzierile survenite în urma acestora.

Având în vedere localizarea complexului nostru, Haita Land își declină orice răspundere cu privire la orice caz de imposibilitate obiectivă de funcționare a complexului, de furnizare a utilităților necesare, în orice situație de caz fortuit sau forță majoră orice eveniment extern care duce la imposibilitatea de funcționare deplină sau parțială a resortului, incluzând, dar fără a se limita la fenomene meteorologice extreme, inundații, revolte, epidemii, pandemii, război, orice măsuri ale autorităților locale sau centrale care interzic sau limitează funcționarea resortului. Sunt asimilate cazului de forță majoră și adoptarea unor măsuri administrative locale sau naționale sau intrarea în vigoare a unor norme legale care fac imposibilă sau excesiv de oneroasă prestarea serviciilor asumate de către Haita Land, incluzând dar fără a se limita la restricții semnificative de funcționare a unităților de cazare.

6. Modificarea termenilor și condițiilor

Ne rezervăm dreptul de a modifica, schimba sau actualiza prezenții termeni și condiții oricând, fără notificare prealabilă. Vă recomandăm să verificați în mod regulat prezentul document pentru a lua la cunoștință de eventualele schimbări. Modificările vor avea efect în termen de o zi după publicarea acestora pe website, fără notificare prealabilă. Prin folosirea serviciilor noastre fără obiecțiuni exprese, vă oferiți acordul cu privire la noile modificări.

Close
Close